Pisani prigovor potrošača

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
 
Sukladno čl. 10. st. 1. - 3. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14),
 
Obavještavamo potrošače da pisani prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu dostaviti poštanskim putem na adresu:
 
Pine j.d.o.o.
Josipa Završnika 7
51000 Rijeka
                            
  ili poslati putem faxa na broj: 051/689-199
  ili poslati putem e-maila na: prodaja @ essentia.hr
 
Sukladno čl. 10. st. 5. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14), na Vaš pisani prigovor očitovat ćemo se odgovorom u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka Vašeg prigovora.
 
U pisanom prigovoru molimo napišite Vaše ime i prezime, te adresu za dostavu odgovora.

Za telefonske upite, komentare, sugestije i prigovore stojimo na usluzi i na info telefonu 075 696 999